woensdag 6 februari 2008

DigiScribble

Nou ben ik helemaal niet zo'n gadget-man. Daar zijn genoeg mensen mee bezig. Die halen de problemen er wel uit, en tegen de tijd dat het gemeengoed is, ga ik er wel eens over denken. Misschien wel, omdat ik inmiddels bijna bejaard genoemd mag worden, wie weet.

Recent had ik iets te vieren. En dat leverde naast veel leuke kaarten (ook digitale), leuke boeken (recensies volgen tzt) ook een bijzonder apparaatje op. Ik ben dan wel geen gadget-man, maar als je zoiets krijgt, dan ga je er ook iets mee doen! En verdomd, het is niet alleen leuk, het is ook erg handig.
Nou heb ik (expres) niet rondgesnuffeld bij allerlei collega's. Gewoon helemaal zelf gedaan.

Afb003_1Wat het is? Een Digiscribble. Het is een apparaatje, dat je aan een velletje papier klemt. Er zit een pen bij, waarmee je aantekeningen kunt maken. Die aantekeningen worden op je scherm verwerkt of (indien off-line) opgeslagen in het apparaatje. Met de bijgeleverde software wordt het handschrift bijna foutloos vertaald in een Office-document.

Scribble

Script

1 opmerking:

  1. Mijn digiscribble kan al wat van mijn droedels herkennen (saaie vergaderingen worden weer leuk). Vind het wel jammer dat opslagruimte niet heel groot is en dat ik het niet op mijn werk notebook mag hebben, dan moet ik de software inleveren. Vind het een prachtige uitvinding, verwar hem echter regelmatig met mijn super smoker, zelfde formaat zelfde zakje.....maar mijn handtas he.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom