zaterdag 25 augustus 2007

Zin om te bloggen

Dit weekend is het in Heeze (mijn onvolprezen woonplaats) "Brabantse Dag". Het is een cultuur-historisch evenement van een week met als slotspektakel een zeer indrukwekkende optocht op de laatste zondag van augustus. Daarnaast zijn er allerlei andere activiteiten zoals toneel, muziek, een kunstmarkt, een ambachtenmarkt, een dansfestival.
Als het huishouden dan op zaterdagmiddag besluit naar 'de tuin' te gaan realiseer ik me dat ik niet zo'n zin heb om mee te gaan. Sterker, er komt even een gevoel naar boven van 'even wat tijd voor mezelf, kan ik bijvoorbeeld even bloggen'. Ik heb namelijk nog wat ideeën op de plank liggen.

Dus de computer opgestart en wat achterstallig leeswerk bij mijn collega-bloggers doorgewerkt. Het is alsof de duvel ermee speelt. Eén van de Trendmatcher-berichtjes heeft helemaal aan het eind een verwijzing naar een test over je verslaafdheid aan het bloggen. Dat kan ik dus nu niet niet op me laten zitten.
Simpel testje met een voor mij bevredigend resultaat ondanks mijn zaterdagmiddagbehoefte...

64%How Addicted to Blogging Are You?

Mingle2 - Dating Site

1 opmerking:

  1. Die verslaving valt inderdaad alleszins mee!
    Ga je hier ook nog een berichtje plaatsen over die andere test die je gedaan hebt?
    Voor de uitslag hoef jij je niet te schamen en hij is in ieder geval (voor anderen) heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom